Outbrain

Kelate.biz Menyediakan Plan Hosting Murah

Hai Assalamualaikum semua...fuh fuh fuh..hahaha..dah lama eden tak buat entry baru, al-maklumlah manyak sibuk sikit ini bulan maa...banyak kerja eden kena settlekan. huh -_- .
Baiklah, sebelum korang bertanya apa itu hosting, mari kita baca di blog yang menjadi rujukan mambang dan para blogger lain di SINI .


Kelate.biz Menyediakan Plan Hosting Murah

Di Malaysia, terdapat banyak website yang menyediakan beberapa perkhidmatan hosting dan domain yang mengikut harga tersendiri. Namun, kali ini eden nak dedahkan satu website yang mempunyai plan / pakej hosting yang TERMURAH bermula dari RM 1.00 !!!


hosting murah, melayu, website murah

Mengikut pakej yang tersedia, bagi yang mengambil pakej premium, anda akan diberi beberapa kelebihan antaranya ialah nama domain ( .com /.net /.org /.info ) . Sila rujuk gambar di bawah.


hosting murah, melayu, website murah,

Mana yang dikatakan RM 1.00 tadi ??? haaa...ada korang ni, sabar la kejap, untuk pakej murah ini, dinamakan normal hosting terdapat features seperti web space, monthly bandwith, FTP & Email Account, database & subdomain sahaja. 


hosting murah, melayu, website murah

Nah bukan eden nak nipu...memang terbaik lah. Apa yang menarik perhatian mambang mengenai hosting murah ini ialah mereka menyediakan 3 kaedah untuk pembayaran seperti deposit tunai, Paypal, atau bayaran menggunakan TOPUP Celcom !! huh, susah nak jumpa yang memberikan kaedah pembayaran seperti topup nih kan. hahahaUntuk pengetahuan anda semua, kelate.biz juga dibangunkan oleh bangsa Melayu kita sendiri der...Jom sama-sama menaikkan bangsa Melayu kita yang mahir dalam bidang ini.Jadi bagi sesiapa yang nak mendapatkan hosting murah seperti ini, boleh ke sini serta merta : www.kelate.bizp/s : ada nama domain sendiri dan hosting sendiri baru blog ada masyuuukkk maaa....hahaha


0 ulasan: